2010-04-14 | 09:12:36

Onsdag!

Hellu,

uppdateringen har inte vart på topp de senaste dagarna! sry (a) Har varit upptagen med läxor och crosskörning för vädret har varit på topp! så därför skriver jag lite som hänt de senaste dagarna här =p

Min syster emelie ringde och frågade om jag ville sova hos henne från Söndag till Tisdag, Sure :D as kul att ha lite tid med henne :) Hon är bäst!

Just nu sitter jag i klassrummet och väntar på att dom andra i klassen ska komma hit, jag kan inte vara med för jag är förkyld å har typ feber :s :( orkar verkligen inte bli sjuk! Igår hade jag matte prov i algebra (y) gick as bra :) hihu lite krångligt men det funkade.

Idag har vi projekt hela dagen och ja ska ringa till Däckia för att få uppgifter på mina däckbyten på en timmerbil + släp, en dragare + släp, lastmaskinen och skogsmaskinen. kuul känns som om det kommer bli svin dyrt och kommer inte kunna övertyga min lärare om att köpa det. fast hon SKA handla, det har jag bestämt!
Efter skolan tänkte ja dra å träna, sköööönt! spinning som fan, så sjukt skönt efter åt när man är helt slut i kroppen. Sen ska jag hem och tvätta pärlan som är lika lerig som självaste leran.

Imorgon blir det att åka till Borlänge med mamma och tatuera mig, gaah jag är nervös! haha =)

kommer inte på något mer att skriva om just nu!

- E


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: