2010-04-01 | 12:45:09

påsklov!

Åh vad skönt! hann inte mer än tänka det så,

Startade lovet med ett helvete? jaa, det kan man lugnt säga. Men emelie fick mig lugn, hon täker precis som jag och hon förstod mig exakt. thanks sis! Just nu är jag väldigt förrvirad men det löser sig?

Igår tvingade jag med mig Alex, Simon och Niklas på stan på luchen, var stora protester ifrån Simon och Niklas först men efter lite övertalning följde dom med! Vi var på stadium och jag köpte nya skor rooosa ! :D Sen gick vi till Kicks och jag skulle köpa en ny paarfym, Niklas var nog den enda som var seriös. haha, alex och simon sprayade mest på varandra och alex fick i ögat niice! Men Niklas valde Jennifer lopez - Live, till mig den luktade satans gott! :) Tack för sällskapet!


Längtar till stallet, saknar Lucky bejb! (L)

Helgen är planerad:

Fredag; Äta påskmiddag med Familjen hos Mormor, samt fira att hon blir 65 år! Woho, Sen på kvällen Blir det att vara med Jessica och lite folk. Blir att dricka tror jag. Kanske ska träffa Baloo också var ett tag sen kan bli riktigt kul! ;)

Lördag; Två hästar som ska ut på dressyr pass, iaf Lucky. Lillan ska ja nog hoppa om hon är på humör :) tror jag?! om jag fattat de hela rätt ;)

Söndag; Luuugnt ska vara hemma och inte göra ett dugg, möjligtvis vara med jessica. Det visar sig.

Nu ska jag göra mig i ordning,

Pussss



1 Kommentarer
Emelie:

Allt ordnar sig! Det är bara du själv som vet vad som gör dig lycklig. Eller hur? :)



När ska jag filma?! Du får höra av dig! Vi ska till Enviken o käka påskmat i eftermiddag... Puss!

2010-04-03 | 10:47:04
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: