2010-12-03 | 12:49:24

inte min grej

jag glömmer dig mer för varje dag, ska du ha någon mer chans är det bäst att du sätter fart.


Jag mår bra, trivs med nästan allt. idioter finns det men skit i dom, ge dom en smäll eller två så äre löst. hahah nej ja skojja. men så sant man ska inte behöva ta åt sig skit bara för att en människa inte har något liv, så säg ifrån de löser det mesta :)

Hem studier idag, har pluggat Hinduismen och snart Buddism kul :p faktiskt är det intressant!

Ikväll blir det kanske en roadtrip en sväng, och imorgon är det hästen som gäller åh i miss you finis!
♥♥♥
Om jag kunde tacka den som fick mig att börja med hästar, så skulle jag göra allt för den människan. Jag har så mycket att tacka för. När jag mår dåligt är det hästarna som får upp mig på banan igen, man kan rensa tankarna när man är i stallet. bara vara för sig själv, så underbart. Trogna vänner är vad jag kallar dom för, dom sviker en aldrig.
♥♥♥


Det är inte många dagar kvar tills jag åker, eller vi heter det. Skönt ska det bli att komma iväg en sväng.

man övar sig och långsamt blir man bättre på att se skillnaden mellan sanningen och lögner ♥


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: