2010-07-15 | 16:31:47

om du kunde förstå,

heeeej, nu är ja på sollerön igen hur härligt som helst ! :) bästa jasmine och barro här också!

Jag och Jasmine har städat hela Kenneths bil som han har rövat ner till max, vi hittade lingon, fågelfjädrar och ja fan allt undra vad för braksaker han varit ut på! Under tiden ja å jasmine städade bilen satt Ante och Kenneth på en annan bil och kastade ur sig " Härligt att se kvinnorna jobba lite" ! hörrru, haha ni ska få igen :) vi duschade bilmattorna i duschen hahaha så badrummet vart lite lerit haha men de fick vi på köpet! bilen vart iallafall fin och ren :) duktiga vi är!


Äter pencillin för mitt knä som inte mår så rockigt efter min fina krasch, h a h a ... men men de går väl över hoppas jag. Så att rida på en vecka kan ja glömma tyvärr :( saknar min bebis enormt!

Nu lagar Jasmine mat och sen tror ja vi ska till Falun tyvärr, vill gärna vara kvar här en natt till men vi ska pierca oss imorgon så vi lär väl åka till falun..

jag saknar dig nå enormt helt sjukt förstår inte varför jag bara inte kan släppa dig? du har något speciellt som ja inte kan släppa, spelar ju ingen roll hur mycket du svinar eller beteer dig.. och när ja tänker på dig så blir ja helt off på allt.. crap, önskar att ja aldrig träffat dig men de är försent nu..
Du har lyckats med något ingen annan har.

orkar inte skriva nå mer nu, skriver sen.



/ E
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: