2010-07-20 | 21:18:12

veckan innan bakfyllan!

Är på sollerön ! wiho! Har färgat Jasmines hår typ tre gånger nu och det är EN slinga som vägrar bli färgad ?! har fan har en hel förpackning på bara den typ :s och endå är den brun fortfarande! crap...

Åkte upp hit igår as skönt, har bara tagit det lugnt och sovit som fan men är endå trött, så jaa vet inte hur ja ska orka vara full i flera dagar men de löser sig! Barro och jag ska sova i bilen i tre nätter och Kenneth & Jasmine sover i husvagnen med resten! niiice, man får duscha i en skola som är öppen dugnet runt ? hah, kan inte bli bättre typ =) Malung, here we come!





Ny piercade på bild, as nice dock mår inte min läpp så rockigt just nu :s men hoppas det bli bättre för vill ha den kvar! Tur mamma är sjuksyster så ja kan få lite rengörings saken av henne!

Har inte varit hemma i Marieberg på ett långt tag, känns både och faktiskt.. saknar hundarna och allt annat hemma, men de löser sig de också som allt annat.. som ja tar förgivet att det löser sig.

Jag längtar efter att skolan ska börja på någotvis så ja har något vettigt att göra om dagarna, min klass rockar rätt hårt ♥


tattuera mig ska jag också göra snart nu jävlar :) hela armen vill jag göra ;D ap snyggt, men ska börja med lotus blomma! sniggt som fan, dock tror ja min ska vara röd fast vet inte än!





Nu ska jag klippa Jasmine :)




Puss hejj !


in my head! ♥




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: