2010-06-08 | 22:19:58

nej, tack!

hellojj,

dagen började ju bra imorse iallafall försov mig, mamma fick lov att hämta mig hemma och köra mig till skolan. kom typ en halvtimme försent, great. bättre att ja kom än inte alls! Hade engelska en stund och sen hade jag svenska, lunch och matte. På svenskan gjorde ja min redovisning av projektet bara ca tre veckor sent. shame! men men fick iallafall G även om ja höll på att svimma, ååh hatar det! Sen på lunchen åkte ja med sandberg,john och emil upp till ica maxi för dom skulle äta lunch där tydligen så jaa. Dom åt stora mosmenyn och emil tröck i sig två stycken, B L Ä... haha, men sen när matten började så kom det ingen lärare så jaa.. Vi hittade honom tillslut och fick reda på våra provresultat, och ja kul underkänd i matten så får läsa kursen i höst igen.. faaan! men men... efter vi fick sluta åkte jag med john och sandberg till leksand och handla öl :) Sandberg kör som en galning på trottarer och ja där han vill helt enkelt inte okej!
Jag tog bussen ifrån bjurs till falun sen och där satt hamstern, h a h a.. åkte vidare till min lägenhet och städade den lite för dom ska besiktiga den imorgon eftersom vi sagt upp den, men vi får se hur det blir nu eftersom det har blivit som det har den sista veckan här hemma :/



Imorgon är det brännboll som gäller i skolan, haha kul :) men funderar på att vara hemma istället har massa skolsaker som ska in! På kvällen ska jag åka ut till Lisbeth och det är dags att börja jobba Lillan nu! wiho spännande, hoppas vi går bra ihop. Sen ska jag sova hos M, kan inte bli bättre myyyyys



/e
2 Kommentarer
big sis emma:

Horredu! sluta roka och skot skolan!

Horde du att jag ska flytta hem till en cowboy som har hastar? jag ska forsoka vanja mig vid dem sa kan vi rida sen! guttans! puss och kram

2010-06-09 | 07:13:12
Evve:

haha nej nu är skolan slut :)

nej det har jag inte hört, haha bra då kan vi rida när du kommer hem :) pussss

2010-06-09 | 14:53:18
URL: http://evveekmaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: