2010-03-17 | 10:38:33

Skolaskolaskola....

Sitter i skolan nu, har nyss haft körlektion! (y) gick väl bra.

Har as mycket att göra i skolan just nu, fyfan va drygt.. BLÄ jag hatar skolan just nu. Skulle mest av allt ligga hemma och sova hela dagarna känns det som.. Och jag hatar våran lärare som sitter där fram just nu och ser äcklig ut BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...

Imorgon bär det upp till stallet, guu så skönt.. Lucky är den bästa (L)

Saknar mamma gör jag också, därför tänker jag sova hemma inatt.. Och min hund omg, henne har ja inte sovit med på år och dagar!

Nu ska jag sura vidare, fattar inte varför ja är på sånt här fitt humör hela tiden..

Förlåt alla ja är dum emot..


Älskar dej toffe <3

1 Kommentarer
LIVEBYTOBBE:

Vad fin design du har :)



LIVEBYTOBBE - Svensk humor och naket

MISSA INTE TÄVLINGEN!

2010-03-17 | 12:33:41
URL: http://livebytobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: