2010-05-30 | 15:08:52

ännu en lyckad helg !

Helgen har varit lyckad igen! fast kan ju inte bli annat när man umgås med bra folk :)

Fredags var jag först med Lisa,Sofia,Ida,Danni och Robin. Sen åkte vi till Bojsen Beach och fortsatte dricka, där mötte jag barro, Tårtan och Emil. Efter ett tag gick jag,Barro och Tårtan till preem och handlade dricka och sen gick vi hem till Micke för vi skulle hämta nyckeln men han hade supit bort den i sin lägenhet ? haha greeeeeeat! Men vi letade överallt till och med i micron. Men duktiga Barro hittade den i hallen? Där alla vi hade letat haha, men det tog sin tid så Tårtan hade hunnit dragit. Så ja å Barro stannde hos micke och så kom Emma dit. Sen efter ett tag skulle vi åka och käka, för toni skulle köra men han kom aldrig så vi beslöt oss för att köra själva! Barro skrev en lapp till Toni och satte på porten, och när vi gick runt hörnet kom han som ett skott! Så vi åkte med Toni till donken å käkade :)) Och sen åkte vi till Norslund och hämtade nå mer folk så vi tryckte in tio personer i hans lilla bil.. Fyra fram och sex bak haha ! sen vart det tvärnit och flyga ur bilen för polisen kom haha, å fart blev det :)

Senare åkte jag, Barro, Toni och två till upp till Leksand för dom skulle hem och vi följde med som sällskap! :) Men det slutade med att vi kom hem sju på morgonen efter tjat på Toni om att vi ville hem och sova haha, så tillslut gav han med sig men han var helt bestämd på att han inte skulle sova för vi skulle till Orsa på dragracing vid tio dagen efter så, sömn i typ tre timmar ?! :o haha fast han somnade så vi vaknade typ vid ett (H) = att vi missat det. men iallafall sömnen var behövlig! Sen öppnades första ölen och vi åkte runt lite mitt på dagen och fixade saker. Senare på kvällen bar det av emot Orsa där vi kanske var i 20minuter hann iallafall träffa Jasmine,Malin och Kenneth en sväng men fick inte tillbaks mina solglasögon :'( , sen åkte vi till Sollerön för att hämta Antes tjej :) Så vi var där ett tag å drack lite mer. Sen åkte vi hemåt och då somnade Toni i bilen, så jag och Ante fick lov och tveka på lite vägar vart vi skulle åka. men vi kom ju hem så det vart ju rätt ! Vi var hemma kanske tre inatt, så det vart ju inte så jätte sent vilket var bra.

Nu sitter jag hemma hos Toni och väntar på att han ska duscha klart! sen vet ja inte vad som händer, skriver senare idag också!








/ E
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: