2010-05-20 | 23:05:25

Torsdag = ledig!

Trött efter en lång dag!

Red ut på Lucky, red upp till Hilde och hennes Java hade fått ett föl inatt guuud vilket sött! Rid turen gick väl ganska bra han tog ett mega hopp i galoppen över en vattenpöl och jag var inte alls berädd xD men det var lindrigt emot vad han brukar göra, lika bra att se positivt han har sina dagar. Pratade med Julia en stund i stallet också få se om vi åker iväg och hoppar någon dag!

Lillan gick det hur bra som helst med enda tills det small till utav åskan hon hoppade runt i hela boxen stegrade och slog i huvudet i taket och tröck in mig i väggen. men det gick bra tror jag lite ont i ryggen å nacken men aja..I veckan är det dags att sätta igång henne också, ska bli riktigt kul och hoppas verkligen att hon håller ihop nu så vi kan starta i sommar!


och nu när jag kom hem så är min älskade hund sjuk, du måste klara det här gumman. Lava jag klarar mig inte utan dig. Du ligger bara där och tittar äter inget och bara stirrar rakt in i väggen, vad är det som hänt gumman? Inte ätit eller druckit sen imorse, önskar jag kunde förstå ditt språk. älskar dig mer än allt annat på denna jord!

Och dig förstår jag mig inte på!

men jag vet att du betyder för mig,

för mycket för att låta det vara...

http://www.youtube.com/watch?v=y8pvXLVu8Yk&feature=related

 

/ E

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: