2010-05-27 | 20:37:09

broken....

Skulle sovit hos malin natten som var men så blev det ju inte jag och malin fick en snille blixt och åkte till Sollerön tolv inatt var väl framme tre efter allt krångel vi fick på köpet.. Toni, Micke och Emma körde upp oss till Kenneth, jag sov med Jasmine och vi pratade var behövligt :) tack tjejen det betyder alla känslor snurrar i huvudet för oss båda så lika bra att vi pratar med varandra!

Ska sova hos malin inatt igen, och inatt ska vi sova här.. :) ska kolla på film och fixa lite saker! myyyyys ♥




Jag förstår inte varför, varför ska jag bry mig om allt du gör? om hur du mår? vart du är? Vad du gör? när ja inte får ett skit tillbaks, varför ska du just fått mig och göra allt det där jag hatar? du knäpper med fingrarna och jag kommer direkt. vad har det blivit av mig ? en jävla toffel, men de vet inte du. för ja kämpar emot och vägrar visa det. för ja tänker inte fångas inte igen, nej.. vet att det kommer bli as svårt men ja ska klara det, och dom gångerna du vill så kommer jag det vet jag själv. men jag tänker inte tvinga dig att vara med mig, bara för att jag vill. helvete allt går bara utför allting verkligen allt inte bara det här utan allt. känner mig inte hel längre för det är något som fattas och som aldrig kommer komma tillbaks men ja visar det inte aldrig..
ååååååh, fan :'(


jag älskar er och ni vet vilka ni är! Tack för att ni finns och lyssnar ♥

2 Kommentarer
emma g.:

finns<3

2010-06-01 | 14:08:46
Evve:

tack emmis <3

2010-06-07 | 23:50:28
URL: http://evveekmaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: