2010-11-01 | 15:01:06

ändring

Nu är det dags på allvar, du ska inte få förstöra mitt liv bara för att de är DU. fuck you. glöm det jag är så jävla mycket starkare än vad du är. Ditt liv kommer sluta med skit min "vän".

Jag har bestämt mig, ska inte lägga ner de minsta mer tid på dig, inte en chans. För vad får jag tillbaks? jo, skit.  Och det klarar jag mig utan tro mig. inte det minsta beroende av din skit, ditt skit snack, dina lögner. Att du ens tror på dina lögner själv är ju bara kul.

All tid jag har slösat på dig, fan vad mycket annat bra ja har kunnat gjort, att jag inte kommit på det tidigare. men nu vet jag. Den tiden är förbi för gott, ring aldrig mig igen. gör inte det, för ja kommer inte svara.


Jag är mycket bättre än du, du kommer aldrig nå till min nivå. aldrig
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: