2010-10-12 | 18:47:19

-18.4 Tisdag

Tjenahalloj,

Nyss vaknat klockan är 18.42, eh ja jag är sjuk så här all rätt att sova hela dagarna.. ja har vart vaken då och då men är sjukt trött hela tiden. usch. de kliar i gomen, gaaaaaaaaaaaaaah !! :O obehagligt, ja hostar bläbläblä...

Halv åtta är det paradise hotell, oh yes måååste kolla på det.





Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, eller jo kanske språksocilogi ?!? fast man borde ju faktiskt slippa få plugga när man är sjuk ? eller? (a)


Saknar min hääst nå enormt, men imorgon då jäklar :D


pussss
1 Kommentarer
ekfan:

Paradise hotel! Haha, vilket crap ;D Hoppas det går bra på praktiken, o att du trivs! =)

2010-10-14 | 20:19:01
URL: http://ekfan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: