2010-10-18 | 20:20:46

The end..

Du fattar inte hur mycket det tar på mig, hur mycket allt rasar inom mig. jag vill hata dig men jag kan inte, vad gör du kvar i mitt liv ? Du är elak, så jävla elak emot mig.

hoppas det var så här du ville ha det, att du gör så hela min värld rasar, att det var så du vill se mig. Som en trasig människa, jag kommer aldrig kunna lita på någon fullt ut igen. Du har förstört det, du har fått flera chanser jag har litat på dig. Och endå har du trampat på mig. Tryckt ner mig, längst jävla ner.

Jag vill bara här ifrån, långt bort så ja slipper dig. Ditt skitsnack, dina lögner, och din elakhet. fan också! jag är så jävla frustrerad.

när ja gått ut skolan drar jag. Inte en jävla chans att jag stannar här. Inte när jag vet att du finns i min närhet.

du kan dra åt helvete
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: