2011-12-19 | 22:57:27

jag är krossbar, jag är svag nu

heey,

Idag har jag klarat C-provet i skolan, myes va underbart! Både jag och Anna klarade det, imorgon ska vi skriva YKB. Men de kommer nog inte gå så bra eftersom jag orkar inte plugga just nu det är en massa annat som jag behöver bry mig mer om för tillfället, ykbn är ju kvar i vår men kanske inte det här som är just nu? hur som helst imorgon går jag på jullov men lov blir det inte direkt, ska köra timmer mesta delen av lovet :) bästa som finns faktiskt. Man vet aldrig vad dagen har att erbjuda och trevliga jobbar kompisar, kan jag behöva efter dom här helgerna som vart den senaste tiden, någon som inte vet ett dugg om mig. Det är väldigt skönt!

mina känslor är spridda, jag vet inte vad jag ska göra. Helst vill jag bara vända ryggen till men det kan jag inte för jag vet att jag kommer ångra mig då. jag vet att du tycker att jag är en tönt, som skriver en massa om dig å hit och dit. men jag kan inte tänka på annat just nu, jag vill inte förlora dig och jag vill inte vara med dig.




Och Hanna, jag saknar dig. Om vi kunde vara som förr, när vi inte kunde vara utan varandra när vi fick lov att fråga varandra om de va rätt att göra så där eller om de var fel? Jag antar att allt i livet inte kan fortsätta att vara så bra som det var just då, men jag hoppas verkligen att vi föralltid kommer vara vänner. För jag älskar dig min rock, det ska du veta och jag kommer aldrig glömma dig, och alla våra vansinnes turer och minnen som vi skaffat oss även fast vi var hel dumma ibland. ♥ 18 oktober - bästa datumet någonsin!


som sagt ge mig jullov - nuuu helst!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: