2011-02-10 | 15:32:57

torsdag

sitter och väntar på att mamma och pappa ska komma ifrån borlänge så dom kan hämta mig ! ;) Ska ut och rida i det här ovädret förstår ni ! Har bara vart i skolan idag, as kul eller inte.. :-S sjukt skol trött men bara hålla igång, snart lov och då blir det operation..


Iallafall så köpte jag en ny klocka igår, i loooove it!


Snygg eller ? :)

Har iallafall bestämt mig nästa tatuering nu, har ju tvekat fram och tillbaks förut. Men nu är jag säker ! :) Men vart och hur den ska se ut får ni inte veta, ;) laterlater my friends!






Love is painful, that´s true!
But not to love is painful to!
But still there is a greater pain
- to love and not be loved again..



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: