2011-05-16 | 10:26:09

Måndag 10.37


älskade du, vi klarar oss igenom det här. Du kommer bli bra <3


Sitter i skolan nu och har religion, eller ja jag läser inte det men resten av klassen gör så jag passar på att blogga lite. Iallafall Lillan har gjort illa sig, svullen stödjer ej på vä fram.. :( plutten, jag och L kanske lär åka till stömsholm om de bedömmer tillståndet till det. ATG i blge, NEJ tack! så många hästar de dömt ut för att de helt enkelt inte orkar anstränga sig att komma fram till en orsak, så känns det bättre att åka till en vetrinärklinik som anstränger sig och verkligen försöker med allt när de händer något. Så stömsholm är det enda valet.


Helgen har vart vild, och minnet sviker faktiskt inte! :D as bra! Nästa helg jobbar jag men det gör inget för det är bara skönt att inte behöva vara ute och ränna hela nätterna, fast det kommer ju en massa fulla människor och ska köpa mat men det är då man känner att de är hur skönt som helst att inte vara det själv. :)
Och du! jag förstår inte varför allt ska vara på DINA villkor? men det är väl bara att acceptera antar jag. Eller skita i dig helt? nej det kan jag inte, så det får gå ett tag till.. Innan jag får något utbrott på dig.
 
M & P kommer hem på fredag, efter en vecka i Grekland. LYX! jag vill också men jag gjorde ju inte klart allt jag skulle så det blev ingen resa för mig :p fast i juli åker jag endå, med M :) ska bli så skönt, om jag får ledigt vill säga. Fick iallafall ledigt V.31 WOOOOOOOOOOOOW !:D :D :D hur sköönt som helst classic car week kan man bara inte missa så jag gör inte det heller. :)

H får komma ut en stund idag, men inte hit. tråkiigt men det är inte långt kvar nu :) kan bli bra? eller dåligt? de visar sig. :)


Nu finns det inte så mycket mer att säga för stunden, skriver mer sen! :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: