2011-10-26 | 22:22:43

read head

fuck va flygnervig jag är! aja de kommer säkert gå bra bara ja väl är på flygplatsen har jag endå ingen återvändo haha, men ja jag får väl stå ut med att vara 1 km upp i luften :s

Iallafall har jag färgat håret idag, och ÖH ja rött kan man ju säga att det är. vet inte om jag gillar det eller om ja avskyr det ;) tur de finns mer hårfärg ifall jag blir less på det! Har kört över 150mil sen i Tisdags, och frågan är vart i helvete jag har åkt? det vet ja inte ens själv.. dyrt är det då iallafall.

Ja och sova lär jag väl gå och göra nu med mitt älskade duntäcke som ja äntligen har här hemma igen! glad tjej.

It was never the truth you said, but a whitewash.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: