2012-03-04 | 18:58:05

Hurricane

Jag har satt mig i en sits jag inte vill vara i, och hur jag ska ta mig ur den var en bättre fråga.. Jag måste reda ut det här, ärligt så vet jag inte vad jag vill vad jag ska säga eller göra. "Följ ditt hjärta, vad känner du?" jaja, lätt för er att säga, men om man gör det betyder det att man lämnar någon ensam och ledsen, så ska det inte behöva vara tycker jag, men vad vet jag? Jag är ju bara 18år och vet ingenting livet kanske är så hårt?

Vad jag än kommer att välja kommer det att bli fel, det är någon som kommer få vara ensam och ledsen, kanske vore det bäst om det var jag som stod kvar tomhänt och gråtfädig.. f.a.n...

Iallafall, jag skiver det nu och kommer behöva säga det tusen gånger.. förlåt, klandra inte dig för något nu du har inte gjort något fel. Det är jag som inte vet vad jag vill längre, jag vet ingenting. Känns som om ja gör allt för någon annas skull och så vill jag inte ha det.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: