2012-05-14 | 18:41:17

hör inget mer än mina tankar

Verkligheten kommer ikapp mig, skolan? Ja det är 31 dagar kvar tills jag tar studenten? och jag har HUR mycket som helst att göra.. matte?naturkunskap?idrott?projektarbete?logistik?Hydrualik?Pneumatik? fan :( lär försöka fixa matten iallafall.. Funderar iallafall på att färga håret helt brunt (som på bilden) som ja hade förut tröttnat på det röda nu. Men vi får se vad som händer iallafall :)

Det som är lite positivt är att lillan går som en klocka nu, världens bästa häst. vad skulle jag göra utan dig min finaste guldklimp ♥





att sakna någon så här mycket, gör ont. jag börjar bli tveksam om du känner detsamma längre om de är det här du vill. Om du vill det så kan du väl visa det iallafall lite ? snälla..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: