2009-12-08 | 15:20:21

hohu,

Haaalo,

Sitter i skolan väntar på att John å Martin ska göra klart matte proven! vilket kommer ta typ ett år.. :) Men de är lugnt, har ju min monster och musik! =) Har haft projekt och engelska idag, engelskan kollade vi på film. Seegt? öh ja.. Men men, har ju trevliga klass kompisar som fördriver tiden rätt bra! hihiiiih

Inatt åkte min kära syster till Nya Zeeland, I will miss her alot. Hon skulle vara borta i ett halv år trodde hon, men jag hoppas det blir mindre saknar henne redan som sjutton! heelt galet. men hoppas även att hon får de bra där hon är, kunde inte säga hejdå till henne heller då skulle jag börja gråta.

Nej nu ska jag plugga lite.

puuuusssss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: