2010-04-14 | 20:45:12

komigeeenurå!

Tvättat crossen så nu ser den ut som ny igen =) smart nog så kom ja på att de blit minus grader inatt haha (H) aja, min pärla klarar allt! hoppas vi på.

Har ÄNTLIGEN fått nya pengar på mobilen så nu har ja inte panik längre, vilket är bra! Dock har jag en gammal skit mobil eller ja gammal å gammal en simpel nokia som ja köpte i november för att ha i stallet. men lånade lika fort ut den till Malingumman! men nu har jag den å fattar knappt hälften! (a) Nu ska jag kolla på andra avenyn med mormor! Och imorgon är det tatto som gäller! wiihoo, allt går så jävla bra nu!


Sötduär,<3



/ E



imorgon! :D
2 Kommentarer
sister:

Ska du gora en tatu?? schysst :) kommer bli valdans fint! ska ocksa gadda mig snart! Puss

2010-04-16 | 07:10:15
Ekfan:

Men hellooo... Update?! Ses ikväll sistah! Kebab 4 life!

2010-04-26 | 08:57:13
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: