2010-08-05 | 16:32:37

en allt för tidig dag!

den tidigaste dagen på lovet var då idag! åkte hem ifrån klockan tjugo över sju imorse, usch. Åkte in till stan för att gå till ortopedmottagningen med mitt knä, som aldrig vill bli bra men han sa att det var en mjukdels skada så får väl hoppas på att det stämmer, mjukdels skada i korsbandet ? ja de lät smart men ja fattade inget haha, så fick lov att prata med mamma när hon hämtade mig igen så hon fick förklara, fick ett träningsschema på hur ja ska böja knäet två gånger om dagen så att inte korsbandet blir cp! yeah nog om det.

Ikväll tror jag att det bär av till Rättvik en sväng med Jesper, Jimmy och (Grisen?) haha, blir nog trevligt, men måste veta att jag kommer hem igen annars tänker ja då inte åka någonstans. för jag vill sova hemma, fy vad skönt det är efter att ha bott i husvagn i ca två veckor och soffa en vecka. En riktig säng är värd hur mycket som helst i mina ögon just nu haha! Sommaren är snart slut märkte jag idag, vilket inte är så kul men ska bli väldigt kul att komma tillbaks till skolan och träffa alla och spec Emma, åh vad jag saknar dig bruden! vi har bara träffats typ två gånger den här sommaren verkligen inte okej! :) ändring på det!



c u, / e
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: