2010-08-08 | 02:03:46

just accept it

känslan som finns är hemsk ingen ska behöva känna den, ingen! idag, just nu var det din tur.

snälla låt mig vara, tala inte om sånna saker för mig för ja blir bara sårad jag orkar inte det mera. Säg inte saker som ger mig falska förhoppningar, du vet inte hur det känns.. ljug mig inte rakt upp i ansiktet för jag ser när du gör det, och går på det endå... att vara så svag för en människa är hemskt att man låter en annan ta makten över en är ännu värre, att man låter det hända. Den människan måste vara speciell, eller så är man förbannat svag!


fick lov att skriva av mig, ingen av er som vet vem det handlar om och det spelar ingen roll.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: