2010-06-23 | 14:54:52

jobbjobbjobb!

tjenaredejva :)

Yess, jobbar som sjutton nu! har jobbat 20 timmar på två dagar, ooh shit! nej fan det är bra peeeeengar ! ja tack,
jobbade halv dag idag och imorgon för imorrn ska ja åka till sollerön och fira midsommar där (L) kan inte bli bättre med bästa människorna också ! wiiho! ikväll kommer min öl leverans också så man lär ju kanske dricka en öl eller två fan va gött :p

Jag och Barro har blivit sambos! känns riktigt bra :D hon diskar, tvättar å lagar mat haha å jag jobbar, eller ja hon lagar inte mat haha eller jo ibland :) men helt klart skönt att inte bo ensam!


min sambo va, inte ett steg utan dig ♥

I helgen hoppas jag på att få det kul på pb, och i mora! men det kan ju inte bli annat än kul iaf eftersom dom bästa ska vara med :)

nu ska jag fråga mamma om vi kan åka till öb, och handla skurmedel för en viss herr bobby har hällt öl på vårat golv :) snääällllt du,


Äckliga jävla du, vet inte om jag ska skratta eller grina ?! tror jag skrattar hellre än att gråta över dig igen, du har haft din chans. tiden rann ut och du tog den inte så fuck u. hur svårt som helst att låta bli men det måste gå på någotvis. och om du tar åt dig så är det väl kanske om dig?
- jag vet inte du får lista ut det själv,
men det är lite lågt att bara sluta prata med en och inte säga ett ord och sen helt plötsligt är allt som vanligt igen? hmm, nej...


"Du kommer alltid att leva kvar i mitt hjärta tyvärr"




love ♥





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: