2010-03-05 | 12:08:02

ännu en lugn helg !

Ja då var det helg igen! min helg består av hundvakt,hndvakt och åter igen hundvakt åt min syster och hennes man som ska på kryssning och lyxa sig ! Orättvist, fast ärligt jag skulle nog inte vilja åka ut på havet just nu, för två av Tallinks båtar sitter fast i isen och kommer ingenstans! Så nej tack! Och när jag läste de fick jag en massa konstiga bilder i huvudet ... inte bra ! Men jag och min man ska bo hos Emelie och Tommy eller ja i deras apartment över helgen. Och JAG ska slå dig i bilspelet, jag har faktiskt tjuv tränat (a) lalala!

Dagen är fullbokad!

 

- Ska fortsätta städa nu

- Hoppas emelie kommer med nyckeln.

- Hämta paketet från H&M = bli fattig..

- Hämta vovven på dagis innan fem ? gah, stress..

- Handla och sen laga mat ? vad ska man äta ? :s


Ja, det låter inte mycket men för mig kommer det ta hela dagen ! haha

 

Jag är riktigt stolt över mig just nu ! Har varit nykter hela lovet, jag är sååååå duktigt.. Så skönt att inte vara bakis för de hatar jag nog mest utav allt blir så klen spyr och bläää.. Samtidigt som jag är sugen på att äta massa goda saker ? nja, hjärnan är nog lite fel konstruerad där eller?

Nej nu måste jag packa Emmas alla millitär kläder som ja ska vara snäll och lämna tillbaks åt henne medans hon är och flyter runt i Australien.



- Shiva bebis som ja ska mysa med hela helgen!

3 veckor mellan mig och Toffe idag, har aldrig vart så lycklig som jag är med han !
älskar dig !
1 Kommentarer
Emelie:

Visst är det skönt att vara nykter?! Love it! Hundvaktandet gick ju superbra.. :) Vi dumpar nog av henne hos er i Mberg i helgen, vi ska till IKEA ;)

2010-03-24 | 19:50:47
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: