2010-03-26 | 10:25:24

Sommar ja tack!

Nu är jag trött på detta väder! Ge mig sommar, och värme. känns som jag håller på att frysa till is hela jag!

Sitter hos emelie nu ska snart gå till U-mott! hoppas det blir bra! Har varit hos tandläkaren idag så har bedövning i hela munnen aah men jätte fint! Har solat i dag åh vad det var efterlägtat somnade nästan i solariet haha! Men det var sjuk skönt och ännu skönare efter åt att se att man faktiskt fick lite färg.

Jag och Emelie drömmer oss bort i möbel världen just nu haha, jag behöver möbler till min lägenhet och Emelie till sitt nya hus.. haha men ja det kommer!


Efter igår har jag en sån sjuk träningvärk oh no! Men äsch bara att bita ihop och försöka gå normalt, menar det skulle se rätt kul ut just nu om ja gick för att det inte ska streta och dra i knävecken?!?! Helt svullen i kinden och gå som om ja är sneväxt, ja helt klart skulle det se ut som att jag var retard på riktigt! haha snyggt som sjutton.


Idag ska jag nog bara ta det lugnt ska träffa Ruben en sväng och kanske träffa Fredrik en sväng var ju ett tag sen! Saknar min Toffepoffe också men han skulle till sin far i helgen så ja får väl roa mig själv då! =D

Nu måste jag bege mig emot U-mott ! Ni får en bild på hästen som skapat min träningvärk också! fy på dig Lucky!

Lucky


Pusssss
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: