2010-05-18 | 20:01:04

Barnvakt

Har inte skrivit på några dagar nu seegt utav mig!

Men det har väl inte hänt så mycket under de senaste dagarna, har hand om Lillan den här veckan för Lisbeth är i Grekland och har det skönt, men hon lovade att ta med sig värmen hem så okej då ! :D hah!


Just nu sitter jag uppe i Insjön och är barnvakt med Toni, han är ute och sågar ved och jag kollar på tv med Alva! Innan vi åkte upp hi tvar vi till stallet och gjorde iordning åt bebisen, och Toni påstår att han klappade henne men vet inte riktigt vad ja ska trp om det vavava? haha ;) upp till bevis gubben! Han gav henne iaf en morot, snällt av han :)

Sommaren är påväg SÅ skönt så det finns inte :) gillas vääääldigt mycket ifrån mig, att dricka en kall öl nere vid sjöm uuuh va gött :) Skolan är snart slut också, skönt! Sommarlovet efter längtas ganska starkt !


Men nu ska ja läsa bok för Alva, så att hon kanske somnar!


pussss

1 Kommentarer
Ekfan:

Värst vad du är duktig då, barnvakt o grejer! ;)

2010-05-19 | 22:19:21
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: