2010-05-24 | 17:24:54

helg med barro!

Helgen har varit bääst vad jag vet! haha

I fredags började jag dricka med Ante,Hanna,Björn och några fler hemma hos Phille i Grycksbo, mycket trevligt! Sen vid elva åkte jag med Toni, Bubba och Mogge till Leksand/Insjön för vi skulle hämta en sak. Vi kom väl hem kanske vid tre? kommer fan inte ihåg, men vi lämnade Mogge i grycksbo innan vi åkte hem igen. Full som ett as vart jag då, sköönt!

Lördagen spenderade med Barro, Toni å bubba ett tag, sen åkte bubba iväg och vi åkte hem till Toni enda tills han kom på att han skulle åka till Malung med Ante.. Så då körde han mig och Barro till Kålgården, där det var seaside niice. Vädret var inte det bästa men de fick duga :) Vi gick runt där å pratade med dom flesta vi såg haha, sen kom lisa,fia å ruben en sväng och sa hej :) När dom drog skulle vi gå hem men de tog oss ungefär två timmar att gå hem haha.. Vi mötte tre herrar som var trevliga, sen när ja insåg vilka det egentligen var så var det bara att fortsätta våran resa hem haha :) Men när vi kommit till slutet av sjön så kom vi på att vi skulle åka båt :D så vi tog en livbåt och paddlade runt haha, men vi fastnade mitt ute på sjön ahahah ! :o och åran lossnade och hålvanan var ju inte direkt på topp fyfan! haha tog säkert tio minuter innan åran satt där igen och då åkte vi in till land igen för vi skulle bada, men kom på att vi skulle gå upp till bubba först! Så vi gick hem dit pissblöta och barfota i regnet och hoppade i vattenpölarna =D när vi kom dit så började vi äta nudlar och chips ! åååh va gott det var :)) Barro pratade i mobilen så länge så ja somnade och micke skulle köra oss och bada men han kom aldrig :( allt jag kommer ihåg haha :)

Tummen upp på helgen!
Bilder kommer snart :)

/ E
3 Kommentarer
felicia israelsson ♥:

fin blogg hörru :)

2010-05-24 | 18:57:25
URL: http://feliciaisraelsson.blogg.se/
barro duu:

helgen var kanon! :D

och vadå bilder?! :O

pussva <3

2010-05-24 | 22:06:01
Evve:

hahaha ja bilder undrar nog jag med va ja mena med va :) pussva<3

2010-05-25 | 13:04:22
URL: http://evveekmaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: