2010-11-11 | 00:09:09

08.00 Torsdag,

Ja precis de är då det gäller, jag blir sövd sen tar det ungefär 50 minuter, jag vaknar och minns inget. jag vill inte inte inte. men ja måste, helt klart. nå mer behöver ni inte veta, men ja kommer vara borta hela dagen imorgon tydligen.

Så jääääääävla glad att jag har min rockas ♥
Du är min andra del så att säga, du är bäst!
Du och jag är oslagbara :)




love you you you !


Ska leka med Rocken i helgen, blir ap bra. Vi ska hem till hennes mamma färga hår,mysa med Svenne och vara bäst :) som vanligt alltså!


Nu ska jag kolla på Bonde söker Fru med Jasmine :) haha så fula människor de finns!


Sen röka, sen sooova å snacka lite skit :)

hörs imorgon!

1 Kommentarer
rock:

och du är min och även du är bäst! :)

nu ser jag framemot helgen som bara den. wii.

love you you you toooo.

2010-11-11 | 11:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: