2010-11-05 | 15:37:35

15.37 Fredag

Har inte bloggat något alls på senaste typ, har haft lov och alldeles för mycket att göra :) Men iallfall jag och Rocken har pratat ut nu om allt vi var oense om och nu är det super bra igen ! Har saknat dig sååååååååååååååååå mycket min älskade vän ♥

Vi drack igår, jäklar vad kul vi hade rensade avlopp gjorde rocken så hon luktade SKIT, sen åkte vi till statoil och käkade hahaha, träffade Elin & Maja, "VAFAN ÄR DET SOM LUKTAR?!" slänger Maja ur sig, eh jo vet du de är Rocken. Hahahahah, inne på statoil så beställer ja en mos bricka som smakade bög. Rocken skulle också ha en, men fick annat i siktet och sprang ut och hävde ur sig, ta min mat bara ketchup. haha EH visst :) fast när ja kom ut stod hon där å flina hahahahahah, undra varför EH ja.. haha ÅK ÅK ÅK !!! jajemen vissa har då väldigt bråttom ibland ;) haha ajuste Rocken ramla av stolen också, ganska smart av henne. ONT. ungefär så där såg hon ut.





Och Emma, klart du får rida när du kommer hem :) Emelie har ju provat så då kan du ju också göra det,




Rocken vill på krogen idag? :o kan bara sluta på ett sätt ILLA. :D men vi får se vad som händer, jag skulle behövt måla trailern också. Men de lär väl inte bli av förens skiten har rostat och blivit brun, YES då behöver ja inte måla den bara att köra skiten till skroten.

Nu ska ja rulla vidare med min bakfylla, men min framaxel som är helt sne.. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA RAM SNE. kan lätt bli så när Rocken ramlar av stolen.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: