2010-11-18 | 15:16:00

livin my life

halloj !

Har inte skrivit på bloggen ett tag, så nu är det dags! (:

Lusten att gå till skolan har försvunnit helt, finns inte ens lite sug efter att gå dit tråkigt nog. Min mentor ringde nyss, ska in och prata med han imorgon om hur vi ska lösa det här, kanske får gå ut på praktik igen? det märks.

Min syster har kommit hem ifrån aus nu iallafall, trevligt. Men de känns inte verkligt, varför vet jag inte.

Igår var jag i garaget hela dagen, slöade eller nej de gjorde ja inte heller.. ja målade och fixade med lastbilen som får lov att bli klar snart. Sen åkte ja hem till mum n dad och åt tacos. b l ä.. Sen kom T & A och hämtade mig så åkte vi tillbaks dit kom väl hem tre inatt eller något.

Idag ska jag åka och rida, måste rensa tankarna för de är miljoner utav dom just nu, och varför vet jag inte. Sen ska vi åka och hämta min kostym jag ska ha på mig på lördag. h a h a, jag ska ha en backhoppningsdräkt på mig när jag jobbar som bartender? ganska snyggt, kan visa bild sen.

nå mer vet ja inte vad jag ska göra förutom att sova..






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: