2010-11-27 | 19:11:02

vad hände?

jag vägrar att förlora dig, jag vet att jag är dåligt på att höra av mig och så. Men du ska veta att du ALLTID finns i mina tankar. alltid alltid alltid. Jag lovar dig att jag ska bättra mig, den där personen ska inte få förstöra för oss två igen. aldrig i livet, dagarna utan dig är värdelösa för det är du som lyser upp mitt liv när jag är påväg ner. Jag hoppas du förstår mig, och vill kämpa för det här så vi är som vi brukar vara, bäst tillsammans oslagbara blir vi. Stöttar varandra igenom allt, säger allt till varandra. jag släpper dig inte förens du inte vill vara med mig längre. I will never give up.

Och när du läser det här vet du precis att det är om dig! för de är bara dig jag kan lita på till 100%.


Älskar dig nå enormt, bara de att jag sjunker och vet inte vad jag ska ta mig till. utan dig klarar jag verkligen inte det här.






1 Kommentarer
hanna rocken:

du vet att du är mitt allt, min bästa vän, mitt liv och ja allt! det handlar inte om att du inte hör av dig eller så, utan det handlar om hur du BLIR när du är med han!

det är fortfarande upp till dig hur du vill göra med allt. jag stannar här, här för dig för dig sviker jag inte!

jag älskar dig, varje dag! <3

2010-11-27 | 20:06:46
URL: http://hvestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: