2010-10-03 | 18:29:17

- 18.26 söndag

h e l l å,

Har inte bloggat på en vecka nu, men har varken haft lust eller tid.

Veckan gick fort, vart vissa sena kvällar,träning osv som vanligt. veckorna är inte så intressanta enligt mig : )

I helgen har jag inte gjort så mycket, eller jo det har jag. I Fredags var jag hemma med T,K och B ! Vi bor fyra stycken i en etta, haha ja de låter lite mycket. men vi får plats heelt otroligt, antar att de är för att boysen inte har några saker med sig.. haha om dom hade haft lite mycket som mig och Barro, eh ja då hade de inte funnits en chans i världen att vi skulle få plats. Tur ni inte har så mycket saker ! Kan ta bilder någon dag och slänga upp så får ni se! tillbaks till de ja skulle skriva om, alltså hemma i fredags och igår var jag i Norslund och träffade Robin och Sofia en sväng, riktigt kul för de var länge sen nu! tog kvart i ett bussen till Hosjö, skulle till T som var i Garaget. Vi satt där ett gäng med bra folk, kom hem kanske tre inatt ? haha vet inte, men full var jag usch!

Bakfyllan ja hade idag har vart lindrig vet att jag lever iallafall, jag vet då en sak. Åk aldrig ner på stan och försök handla kläder när man är bakis, värsta jag gjort på länge. Åkte ner med mamma på stan och inhandlade, En fleece tröja, skor, leggins och en hud lotion! niice thx mum ! ♥

Nu sitter ja hemma hos Mum n Dad, ska snart åka hemåt igen, ja och hämta T innan. tror jag ?! om han inte är helt jaa... men de märks väl, ska ringa han snart.

jag vet inte allt känns som en skör tråd ? är det så ett enda sne steg så försvinner allt ?

måste säga att ja har världens bästa sambo, förlåt om ja är dum ibland! love you barro ♥





Nu ska jag gå ut till mormor och hälsa på!

vi hörs

/ E
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: