2010-10-05 | 21:25:55

- 21.26 Tisdag

Hellåj,

Var hemma ifrån skolan idag hade världens huvudvärk när jag vaknade, usch! sov tills typ ett då barro kom hem, hon gick in i sovrummet och hon såg mig inte ?! :o så hon gick in och sa "idioter" och stängde av Tvn, medans ja sa stäng inte av tvn. men de gjorde hon gick raka vägen ut och åkte ner till garaget. Efter typ nån timme kom hon och K hem och hämtade mig så åkte vi ner och ja hjälpe Fia att städa andra delen av det för de ska in typ fyra bilar där :o good luck ! :)

I helgen ska jag vara hundvakt åt E & T dom ska till sthlm och lyssna på Volbeat, ja vissa har de bra! Men ja får vara med älsklings vovven så ja ställer upp :D

hade nog inge mer att säga just nu förutom att ja mår bra för stunden sitter här med ett leende på läpparna, så något måste ju vara bra.. men ja vet inte vad? aja de löser sig.




/ E
1 Kommentarer
sister yster:

Ej stanna hemma fran skolan, okej?

Huvudvark ar bara en kansla. Sa ar det :)

Drick vatten- ej alkohol. puss och kram

2010-10-08 | 06:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: