2010-10-11 | 20:35:47

- 20.30 Måndag

Ridit lektion tre dagar i rad nu för att återfå ginstan vi hade som försvann en sväng. Och nu är den tillbaks vill jag lova! fan vad bra det går nu ! helt sjukt vi är oslagbara! ♥



MY BIG LOVE ! ♥
& du är bäst.


Praktiken började idag, blä vad drygt det var men helt okej.. är sjuk nu också så ja de suger ännu mer, hoppas ja orkar med de här nu. Har as mycket läxor också suck... bara att bita ihop.

Om precis en vecka fyller jag år, helt värdelöst.. men ah ett år närmare körkort och frihet ! oh i like,

Operation på fredag, blä nervös.. Barro är barnvakt åt mig på fredagen när ja kommer hem får inte vara ensam efter att ja vart sövd. great.. eller inte. helt ärligt jag vill inte. men ja måste.


Och du som hoppas på att jag ska skriva världens kränkande text om dig här på bloggen tycker jag synd om för jag tänker inte göra det. jag har andra saker i livet som är viktagare än dig och har alltid vart. Vi hade trevliga stunder men nu är dom över och de kommer aldrig bli detsamma. För du försöker framstå som en "stjärna" i andras ögon.. Du klagar jämt, det stör mig hela du stör mig nå enormt. och att du inte kan tala sanning är nog det värsta.


Nu ska jag sova, fyfan vad skönt.


Puss godnatt,
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: