2010-09-04 | 12:28:35

hösten smyger sig på!

Fy sjutton vad kallt det är ute! och det betyder att det är jättekallt här inne också, usch. Tur att vi är sex stycken som sover här så det blir lite värme iaf. Var ute på en två timmars rid tur med anna också hääärligt var det, vi red vilse så de tog längre tid än planerat men de gjorde inget var bara skönt att få komma ut och rensa tankarna lite och jobba igenom honom riktig har inte vart ut i skogen med honom på jätte länge och nu skulle ju anna ut så då vågade ja mig ut i skogen. Det gick sjukt bra, stolt över hur långt vi har kommit i hans beteendeutveckling. Han sparkade endast en gång igår, och det brukar vara upp emot en femton annars. galet! Vi hoppade till och med några hinder i skogen vilket han tyckte var jääätttte kul så han tog mega skutt! riktigt kul, kanske kan börja hoppa honom nu lite smått utan att bli avslängd :)



Jag och lucky boy,


gubbsen,





Igår kväll tog ja mig två groggar inge mer, duktiga jag ! Ikväll har jag planerat att vara nykter, tror jag?!

Dagens att göra:
  • Åka till stallet och bli fotograferad med hästen
  • Städa lite här hemma
  • Träffa Hannis ♥

Idag ska jag till Lillan och rida henne få se hur pigg och glad hon är vilket är ganska mycket iallafall på pigg fronten, humöret kanske inte är på topp men tur mamma är med ifall ja blir avslängd! Barro ska med och ta kort också (Y) greaat, lägger in dom senare! inte alla men någon kanske om ni har tur. Brukar bli typ 200 kort så de är väl lite mycket att lägga upp kanske ;) Hoppas att det går bra!




Lillan ♥





Sa jag att förra helgen var riktigt bra ?! :) lite bilder där ifrån kommer nu!

















Så skriver mer sen!


puss
2 Kommentarer
emma syster:

Hej! nice bilder, och har du fargat haret? ser bra ut sister! Miss you. puss ochlove

2010-09-05 | 05:00:24
ekfan:

Haha, tur att du inte sa att han kickas innan jag satte mig på ryggen! Då hade det inte blivit någon ridning för ekan... ;D

2010-09-07 | 21:14:42
URL: http://ekfan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: