2010-09-26 | 17:46:46

Lokal hopptävling FRK,

Gick upp halv sju imorse, duktigt av mig. Gjorde mig iordning och sen skjutsade mamma mig till Falu Ridklubb var funktionär med Fredrik! var super kul, några ramlade av vissa hade mer tur och höll sig kvar. Byggde om en massa hinder och vi hade tur med vädret, härlig dag. fast är helt slut.

Grattis Madde Sjögren till vinsten ! :)

Blir en tidig kväll idag vänta på att den fjärde ska komma hem, och sen blir det att duscha sen säng läge, lätt!

I veckan får ja pengar oh, i love!

Saker som ska inhandlas är :

  • Skor
  • Smink
  • Stallkeps
  • Byxor
  • Leggins
  • Strumpor
Veckan är fullbokad med hästar,skolarbeten och träning som vanligt. Känns väldigt trist att inte kunna träffa vissa vänner. de känns inge bra alls, men ja vet då en sak att ja MÅSTE träffa rocken fort, och de är fort.

Lillan hjärtat jag saknar dig vi kör på hårt i veckan så ordnar de här sig!


/ E

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: