2010-09-08 | 15:48:13

Onsdag,

Idag har jag vart i skolan idag, kul (y) NEJ... vi satt i en katolsk kyrka, och lyssnade på en invadrare som bröt på Svenska,Indiska och engelska ?! varför låter man en sån presentera kyrkan ? ärligt jag förstod inget alls. det var ingen annan som gjorde det heller. smart ! åkte hem vid lunch eftersom jag inte har någon dator så svenkan fick jag åka hem och jobba med och när jag väol kom hem insåg jag att det inte gick att öpnna programmet på kenneths dator suck... men får göra klart det imorgon istället, får ta med mig frågorna hem på papper! :) Pluggade samhällskunskap istället så nu är jag nästan klar med det istället !

Idag ska vi äta spagetti och köttfärssås muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuums ! i love! Ska till stallet innan också så den här dagen kommer bli skön. Imorgon ska jag ut och rida med Anna tror jag eller så blir det på fredag ! vi är kungarna i skogen ! hahaha,

bra söt du, :)

EMELIE !!!

jag vill ha x-boxet nu :) skyyyyyynda ja vill ju spela nununu! eller ja inte nu men efter jag gjort klart allt, (a)



Nämn något som gjorde dig glad igår: Barro,räkan och Kenneth

Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på bussen till skolan

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt här :)

Det sista du sa högt: Hejdå!

Det senaste någon sa till dig: Vi hörs!

Vad har du druckit idag: Oboy & fanta

Vad var det senaste du åt: Potatis och korv

Vad var det senaste du köpte: En mössa och ett par strumpor!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är ljusträfärgad

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt och kallt :)

Godaste glassmaken: tål inte glass, :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej

Sover du tungt: haha ja verkar som det ! eller va tror du barro?

Drömmer du mardrömmar: Mjo du fyfan :(

Trivs du med ditt jobb: skolan? jaa ! :D

Favoritklädsel: vad som helst

Favoritlåt just nu: High on life

Vad ser du om du tittar till höger: en vägg ? :)

Vad gör dig glad just nu: dudududu ♥

Vad ska du göra härnäst: Ska laga mat till barro & kenneth och sen åka till stallet :)

Höger eller vänsterhänt: Höger!

Humör just nu: trött annars bra :D

Favoritgodis: blä?

Kläder just nu: Mjukisar, linne, tjocktröja, strumpor och duntofflor (L)

Sommarplaner: långt dit ju

Hur många kuddar sover du med: 6

Spelar du något instrument: nejnej!

Morgon eller nattmänniska: Inget alls älskar att sova!


Vad är viktigast för dig: skit i de du !

Är du kittlig: hahaha ja tyvärr :)

Snarkar du: haha ibland (a)

Stjärntecken: Vågen

Äckligaste insekten: b l ä, allihopa

Längtar du mest efter just nu: få kväll så ja kan sova !




hörs sen! :) pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssis
1 Kommentarer
ekfan:

Nu har du ju X-boxet i alla fall! ;)

2010-09-10 | 11:58:42
URL: http://ekfan.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: