2011-12-07 | 18:50:21

hur kunde jag ?

Jag gjorde bort mig här om dagen, jag har ångest för det och vet inte vad jag ska göra? gjort är ju gjort har jag lärt mig. så får nog låta det vara eller prata med männsikan det berör kanske?! nej,de modet har jag inte sorry!

På söndag åker vi till Lindvallen och det känns som om det kommer bli en kanon vecka :D det lär ju inte hända något här hemma man missar direkt. ;) Det har ju ÄNTLIGEN kommit snö också, check!

Imorgon har jag prov, så nu vet ni vad jag ska göra resten av kvällen och HELA dagen imorgon har två pprov på fredag också.. önska mig lycka till de kan ju behövas ..... så nu ska jag ta mig en varm dusch och sen dricka varmt te tillsammans med min religions bok!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: