2011-01-18 | 10:04:59

ett tag sen

Ojj, det var ett tag sen jag bloggade nu insåg jag men jag har inte haft något internet hemma? :( Men nu funkar det igen :D wiie! vilket betyder mer bloggande osv. brabra..

H bor hos mig tillfälligt, en massa problem uppstod och de är klart du får bo hos mig. <3

Iallafall en massa har hänt den senaste tiden, träffat nytt folk bättre folk ? Gjort mig av med människor jag varken kan lita på eller behöver? Har känt mig "tvingad" till att umgås med er, men nu är det nog.. Ni bestämmer inte över mig tyvärr. Ett poäng till mig!

Börjat träna igen, AS kul! Xzumba är det faktiskt idag i loove it ! Imorgon är det step up ? något nytt, sis tyckte jag skulle hänga med på, okaaay klart jag är på :) Solar engång i veckan också, (y) jäääklar vad de tog igår på både mig och E, fräknar fick jag ååh :( aja, det blir säkert bra till slut :)




Katten är förövrigt helt galen, :( någon som har förslag ? han låter heela tiden klättrar på ALLT. Biter killar i fötterna när dom sover ? hah ;) annars är han snäll.

Nu ska ja nog kolla på lite kläder ;)

1 Kommentarer
ekfan:

Sluta sola..... Katten kanske är uttråkad! Köp en till vettja ;)

2011-01-21 | 12:21:09
URL: http://ekfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: