2011-01-31 | 20:37:13

längesen

Har äntligen internet hemma igen, nu kan jag börja skriva av mig igen på kvällarna, härligt !

Det har hänt väääldigt mycket på senaste tiden, och jag vet inte vart jag ska börja men att skriva allt här blir alltför mycket. men sånt händer, man får klättra sig igenom och trassla ut!




Har bytt klass till fp09, KUNG ! :D klassen är bäst i sverige!

Kan iallafall säga några saker som jag känner att jag lär skriva av mig om,


Det jag var så överlycklig över i många månader försvann över en kväll, den kvällen drog det in en våg över mig med ensamhet och osäkerhet. Den sitter kvar än och det är verkligen ingenting jag behöver just nu, för jag vet inte vad jag ska göra med dig ? med våran vänskap, det sista jag vill är att förlora dig, men att inte kunna lita på dig det gör mig så osäker på vad som är bäst ? Fast du sa endå till mig som det var? jag kanske kan lita på dig, det vart bara fel den där kvällen? Och förlåt att jag är så självisk. Men jag är inte van vid det hära, inte kaoset inte vara beroende av någon. Det känns konstigt att ha någon där jag kan prata med om vad som helst? För det kan jag va? Jag vill verkligen inte att det ska vara såhär men, det blev så endå.. Vi pratar knappt längre, och när det inte händer något så tynar allt ut.  
jag vet själv att jag inte skulle kunna klara mig utan dig, faktiskt inte. 



har tyvärr brytit kontakten med en människa som stod mig nära, men det är bäst att det är och förblir så. Det funkar inte på det viset som det var. Det var ett steg för mig som är väldigt drygt fortfarande och kommer nog vara ett tag, men jag blir starkare för varje dag och utav det mår jag bra.


Snart kanske Svensson snabbast i världen kommer också, men han skulle ju trotts allt bara duscha och fylla på olja i bilen men det tar ungefär FEM år ;) hannis sover så sött här bredvid också hon låter som en hård stenkross!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: