2011-01-01 | 19:21:35

Sista dagen,

Det hara hänt v ä l d i g t mycket på senaste tiden så jag har inte haft lust att blogga, men förhoppningsvis ska det lösa sig bara vi pratar igenom det. ;) Men iallafall min Rock har sovit hos mig flera nätter och det är SÅ skönt att ha henne där. Att kunna prata med henne om allt är nog det skönaste, jag behöver inte bry mig om vad jag häver ur mig när hon är där för hon vet vad allt handlar om. Tack & Lov för det! <3

Har nyss käkat middag med Fam. E .. :p Sista dagen vi ser Emma på ett tag hon åker tillbaks till aus, inatt. tråkigt men hon kommer hem snart igen i hope !

Har inte så mycket mer att skriva nu, men hoppas alla hade ett bra nyår för det hade inte jag! ;/

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: