2011-03-09 | 14:30:41

hos mamma och pappa

hejhallå!
Min praktik har tagit fart, och jag är nöjd med min plats även fast vissa sa att det skulle vara det sämsta stället att vara på men jag trivs ;) så det blir tre fart fyllda veckor! :)
Igår kastrerade vi katten också, shit vad äckligt det var! Men hoppas på att han slutar kissa annars blir jag galen -.-
Jag och hanna är och tvättar kläderna han kissat på, mmm mums <3 eller INTE! Vi ska nog bada om en stund också as skönt och avslappnande! :) På fredag blir det lite folk här och bada å grejja haha hur det slutar vet vi inte förens då.
Har inte så mycket mer att skriva just nu ! :) bloggar kanske sen
hampus ♥
Pussssssis
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: