2011-05-05 | 21:55:10

det spelar ingen roll...

Jag mår skit jag vet inte vad jag vill längre, den glada innut mig försvann, jag vet inte varför men jag känner bara hat emot allt. Om jag fick bestämma själv vad jag skulle göra skulle jag dra, jag skulle dra utan att säga något till någon aldrig mer komma tillbaks. jag förstår inte vad som hände jag var på topp och nu är det inte långt ifrån botten.

Det kanske är han som får mig så osäker, att må skit? jag vet inte, men jag kan inte släppa han, jag kan inte glömma bort allt och gå vidare.
Hur svårt kan det vara?
Vem är tjejen du är med när jag inte är där? kan du inte bara säga att det är sant, som dom andra säger.. de hade hjälpt mig på vägen med att lämna dig helt.

Det är mycket annat som tar emot just nu, stress,skola,stress,tankar, fuck it!

Jobb i sverige eller spanien? Just nu känner jag för att dra.. fort som fan. dagen innan jag åker vill jag inte.

Hon sa att hon trodde att jag skulle åka så jag fick inte vara med? det gjorde ont, jag blev tårögd när jag gick där ifrån. Det blev jag nu med.. fan också.

Jag borde nog flytta tillbaks till H, och deppa ihop.. det vore nog bäst..

en ledsen evelina idag, :(

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: