2011-11-27 | 23:16:46

nära nu

åååh! snart får jag äntligen flytta in i mitt nya hus, väntar bara på att värmen ska bli ingrävd och att vi ska tapetsera men de kommer den här veckan :) glad tjej! (bilder kommer)

Behöver inhandla en ny soffa, då ja kastade den jag hade i lägenheten för den va trasig. men känner att det här kommer bli skit bra! ;) och i min nya soffa ska jag mysa ner mig och kolla på alla filmer jag kommer få av min tjocka man :) tur man har sånna ibland som löser allt :D

Va ut på krogen i fredags å det var helt okej. eller inte jag HATAR folk som tror att dom känner mig och säger åt mig va jag ska göra? konstigt att ja blir sur å drar där ifrån.. nej inte ett dugg tamefan. sköt erat å låt mig va förfan. aja vet då att ja inte ska va med dom nå mer, annars krogen va helt bra. Fick min älskade drink som ja tjatat på enda sen vi va i London ;)

Nu ska jag fortsätta kika på möbler sen ska jag sova ! imorgon är det körning för fulla muggar som gäller :)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: