2011-10-16 | 21:27:16

16 oktober

Helgen har spenderats i Edsbyn med min finaste vän Madde, det har vart helt okej. Inte samma som det brukar, inte den där trygga känslan som fanns förut. Nu hade jag ingen aning om hur det skulle gå, de tog emot ibland men de fick gå. Att inte veta hur människor........ Om du mår bra så mår jag bra så är det just nu, kan inte säga något annat för de är inte så just nu. Jag kommer ikapp senare, jag lovar dig. Alla dessa frågor som ja aldrig kommer få svar på är svåra att inte tänka på, var det jag som gjorde fel eller vad var det som hände.

Imorgon har jag körning med skolan så praktiken får ligga på sidan tills Onsdag, då jag jobbar natt igen.. kul! Ja, det är helt okej att jobba natt, de är faktiskt rätt jävla skit kul. Min handledare är ju ungefär lika smart som jag så det är också rätt bra. Madde är rätt jävla bra hon med, hon är faktiskt den bästa som finns. Utan henne hade jag aldrig klarat det här, inte en chans. Jag älskar dig vännen, den dagen du lämnar mig lämnar jag allt. ♥





1 Kommentarer
L:

gumman <3 skönt att det gick bra där uppe.. Måste ses snart saknar ju dig ^^

2011-10-17 | 09:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: