2011-10-17 | 21:12:43

Kvar i något jag lämnat

Jag vill inte fylla 18 tre timmar kvar att vara 17 vad ska jag göra ? de frågade jag pappa "Gå å lägg dig skitunge" fick jag till svar. tack du gubbe!  vad ska ja nu skylla på när alla vill in på tönt krogen ?! haha NEEEEEEEJ! de blir nog bra, tur maddis är yngre så ja kan va med henne.

Jag, Madde & Jennie har kollat på Sveriges jävla SKIT film idag, fyfaan va rädda vi var.. Och Jennie sket nog på sig en sväng där för hon sa att de lukta å de var bara hon som kände det, såå ja det var Jennie! helt okej. Filmen  var nog bland de äckligaste jag sett haha, men here we go girls. Klart vi ska se på en film som gör så att vi inte vågar gå ut ifrån lägenheten. Madde sprang ifrån bilen in när vi lämnade henne.. störd







1 Kommentarer
Maddis:

GRATTIS HÄR OXÅ PÅ FÖDELSEDAGEN OCH TILL KÖRKORTET :D :D :D <3<3!!!!!!

2011-10-18 | 09:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: