2012-01-12 | 17:54:59

En människa som blivit en ängel

Den människa som förde ihop mig med alla dom jag umgås med idag har gått bort. Den femte Januari lämnde du oss.

Tacktacktack, för att du va med mig och visade mig dom jag umgås mest med idag ja är oerhört tacksam för det, dom jag umgås med nu kommer vara mina vänner livet ut, och utan dig hade jag aldrig haft dom. Utan dom hade jag aldrig vart den jag är idag. Utan dig hade jag aldrig träffat dom. Jag förstår inte att det blev såhär, men du är en ängel nu och en ängel vakar alltid över oss andra och säger aldrig heller adjö. Jag vet att du är med oss endå även fast du är på andra sidan.

Vila i frid ♥
Anders Lidén
1987-2012†
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: