2012-01-16 | 22:42:30

Måndag

Heeej! ;)

Har vart chaufför hela helgen, eftersom mina njurar har slutat vara på min sida och jag får inte dricka.. så ja det ä ju lika bra att lyda den här gången kanske ? Iallafall så har helgen vart helt okej iallafall, i fredags körde jag åt Amanda och Jimmy, fest i bjurs.. jag behöver nog inte berätta nå mer förutom att i bjurs händer allt och sen slutar det med kaos också ;) haha ja skönt å va nykter, på lördagen DROG vi upp Jimmy som var vääldigt bakfull för vi skulle fiska :) Vi kom ut på isen och fiskade, Jimmy somna och spydde! Grilla korv skulle vi också göra men elden slockna så ja vi åt kall hah;) Efter det åkte vi till Sågmyra och hem till Jimmys föräldrar där han somnade så jag och Amanda tog ut lille vovven på en 5km lång promenad, runt sjön å upp i skogen.. Gick så långt att skon gav upp.. hääälvete! aa de gör inget har femhundra till! Sen på kvällen körde jag och Hanna i team åt svädsjö suckers, och ja dubbel bemanningen slutade bra.. Två bilar som fick vrål spö å va kul de va. Och Hanna har ja inte blivit av med än, hur fan gör man??


Älskar att blogga!!!!!!!!!!!!! SERIÖS tjej... haha skit saker...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: