2012-07-22 | 19:01:39

svek

Att du skulle gå bakom min rygg på det här viset, trodde jag aldrig.. aldrig haft tanken ens, min andra hälft ? Hur fan kunde det hända.. Har jag vart dum i huvudet och trott att du är någon annan, eller va hände egentligen? Har fan aldrig mått såhär på grund av någon annans val. Om du hade fått de ogjort hade du gjort det iallafall då? hade du valt bort mig ? alla vackra minnen vi har haft tillsammans, ja glömmer dom aldrig. För du är och har vart den som känner mig bäst, det är inte dig jag ska vara arg på egentligen jag vet det.. men att förlåta dig just nu är nog det svåraste.. jag hoppas du försöker visa att jag kan lita på dig igen för jag vill kunna det..

älskade älskade du, fina vän <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: